دستاورد های شرکت

خلاصه توضيحاتي در خصوص تجربه آموزش

در ارتباط با تجربه آموزش پرسنل کلیدی شرکت لازم به توضیح است:

آقای یحیی لطفی برابر گواهی پیوست عضو هیئت علمی وزارت نیرو بوده و سابقه آموزش در داشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور بیرجند در زمینه تدریس منابع آب و هیدرولوژی داشته، همچنین با مجموعه آموزشی صنعت آب و برق خراسان رضوی و شعبه گلستان همکاری آموزشی داشته است.

نامبرده در طول دوره خدمت گزارشات متعددی را در زمینه مطالعات آبهای زیرزمینی، تغذیه مصنوعیو… تهیه نموده است.

 

آقای دکتر مهدی مفتاح هلقی دارای مدرک دکتری تاسیسات آبیاری، به عنوان دانشیار و عضو هیئت علمی بخش آب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با سابقه بیش از 25 سال تدریس می باشند و در بررسی و تایید پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری همکاری داشته است.

همچنین نامبرده تالیفات متعددی از جمله کتاب محاسبات عددی و… و مقالات معتبر علمی داشته اند که فهرست کتب و مقالات ایشان در ادامه پیوست شده است.

 

آقای دکتر امیراحمد دهقانی دارای مدرک دکتری عمران آب و عضو هیئت علمی بخش آب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با سابقه بیش از 20 سال تدریس می باشند و در بررسی و تایید پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری همکاری داشته است.

نامبرده به مدت 5 سال ریاست دانشگاه علمی کاربردی را نیز عهده دار بوده است.

شرح کامل تالیفات و مقالات ایشان در پیوست آمده است.

دکتر دهقانی در برگزاری کارگاه های آموزشی و علمی متعددی همکاری موثر داشته اند که در آخرین مورد آن به عنوان دبیر علمی همایش هیدرولیک کشور فعالیت نموده است.

 

خلاصه توضيحاتي در خصوص انتقال فن­آوري

انتقال فناوری تکنولوژی فرایند منتقل کردن تکنولوژی از طریق یک فرد یا سازمان همراه با دانش و مهارت به کارگیری آن به فرد یا سازمان دیگر با هدف تبدیل تحولات نوآورانه با قابلیت بهتر جهت ارائه می‌باشد. انتقال فناوری می‌تواند شامل انتقال دارایی‌های فکری مانند مهارت های‌ دانش، تجهیزات و روش‌های ساخت باشد و شامل انتقال عمودی و افقی می‌باشد. موفقیت در این مقوله نیازمند نگاه فرایندی مناسب، تدوین فعالیت‌های مرتبط و حمایت‌های مالی می‌باشد.

در این راستا چنانچه کارفرما استفاده از فناوری‌های جدید مانند استفاده از پهپاد و عکس های ماهواره‌ای را در برنامه کار قرار دهد مشاورین می‌توانند از تجربیات سایر استان‌ها و کشورها در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری و سرعت دستیابی به داده های مورد نیاز و صحت سنجی آنها تلاش کنند.

یک نمونه در قرارداد نظارت بر احیا و تعادل بخشی این مشاور جهت بررسی سطح کشت شالی و کنترل کشت با استفاده از عکس‌های ماهواره‌ای و بازدیدهای میدانی مورد ارزیابی قرار گرفت. تداوم آن و صحت سنجی بیشتر می‌تواند شهر خدمات موضوع قرارداد فعلی مد نظر قرار گیرد.

 

سیستم اتوماسیون اداری

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه نرم‌افزارهای جدید ضرورت پرداختن به اتوماسیون اداری در همه ادارات از جمله مشاوران ضرورت دارد. در این رابطه شرکت یاورآب هیرکان ضمن توجه به بایگانی سنتی و آرشیو قابل دسترسی کاغذی در زمینه ایجاد بانک اطلاعاتی و تدوین گزارشات در سال‌های اخیر اهتمام داشته تا بتواند در حداقل زمان شرایط دسترسی به آمار و اطلاعات مدنظر کارفرمایان محترم را با توجه به مدیریت دانش فراهم نماید.